Vanliga Frågor Och Svar
Beställningar
Steg 1. Lägg till önskad artikel och kvantitet i din varukorg.
Steg 2. Klicka på ikonen för varukorgen.
Steg 3. Kontrollera din beställning och klicka på Checkout.
Steg 4. Bekräfta dina leveransuppgifter och betalningsmetod och slutför betalningen.
När din beställning har skickats skickar vi dig ett e-postmeddelande med en track & trace-kod.
Om du vill avbeställa din beställning kan du göra det via e-post som bekräftar din beställning inom 2 timmar. När din beställning har lämnat lagret kan vi inte längre göra ändringar och du måste vänta på att beställningen ska levereras.
Nej, du kan bara lösa in en rabatt åt gången. Användningen av rabatten är också föremål för villkoren för rabattkoden.
Produkt
Vår storlekstabell är en allmän guide för att rekommendera vilken storlek vi tycker är bäst, men observera att vissa klänningar kan passa annorlunda beroende på stil. Om du har några frågor om specifika storlekar, vänligen kontakta oss så att vi kan se till att du blir nöjd med ditt beslut.
Vi säljer produkter som vi anser vara av hög kvalitet och tillförlitlighet. Innan vi skickar varje produkt till våra kunder kontrollerar vår personal produkterna noggrant för att säkerställa hög kvalitet.
Betalning
Vi accepterar Klarna, Visa, MasterCard, Maestro, American Express, Apple Pay, Google Pay & Shop Pay.
Med kreditkort, observera att den faktureringsadress du anger på din beställning måste matcha den faktureringsadress som finns registrerad hos din bank, annars kan vårt system tro att det är bedrägeri.
Leverans
Det tar normalt några dagar att förbereda dina varor för leverans. Leveranstiden beror på leveransmetod. Du kan hitta mer information på vår sida om leveranspolicy.
Beställningar anländer vanligtvis inom 5 till 10 arbetsdagar. För mer information om din plats, besök vår sida med leveransinformation. När din beställning är på väg skickar vi dig ett e-postmeddelande med spårningsinformation. Observera att leveranstiderna kan påverkas under högsäsong, då vissa transporttjänster kan uppleva oväntade förseningar i transiteringen eller mindre förseningar i tillhandahållandet av spårningsinformation.
Eftersom vissa paket skickas internationellt kan det hända att du inte ser uppdateringar via lokala kurirer förrän paketet har klarats av den lokala tullen och beviljats tillträde till ditt land. Om din beställning ännu inte är inom den beräknade leveranstiden, vänligen vänta tålmodigt. När denna process är klar kommer du att kunna se uppdateringar av orderspårningen.
Fråga dina grannar om de har ditt paket. Kontakta budfirman för mer information och du kan naturligtvis också kontakta oss för att få hjälp.
Vanligtvis beror detta på en ofullständig/felaktig leveransadress eller att kuriren inte har tillgång till leveransplatsen.
När dina varor har levererats är vi inte ansvariga för om de blir stulna, försvinner eller skadas. Om ditt spårningsnummer visar att ditt paket har levererats men du inte har fått det, vänligen räkna med 1-3 extra dagar för leverans innan du kontaktar din lokala transportör för mer information.
Returer & Återbetalningar
Vi har en 30-dagars returpolicy, vilket innebär att du har högst 30 dagar från det datum du fick alla dina köpta varor i samma ordning för att lämna in en returbegäran. För mer information om vår returpolicy, vänligen besök vår sida om returpolicy.
Vänligen kontakta oss så snart som möjligt. Skicka oss ett e-postmeddelande med ditt ordernummer och detaljerad information om problemet och skicka oss bilder om det finns några kvalitetsproblem: support@nove-stockholm.com
Efter att din retur har behandlats och returnerats till våra anläggningar, vänligen vänta upp till 14 dagar innan återbetalningen når ditt bankkonto. Som alltid när det gäller viktiga frågor är vi noga med att överkommunicera, så vi skickar ett e-postmeddelande till dig så snart vi har mottagit ditt returpaket och din återbetalning är på väg till ditt bankkonto. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss inom 28 dagar, tveka inte att kontakta oss.
Tyvärr kan vi inte byta i nuläget, men du kan göra en ny beställning och initiera en retur. Din återbetalning kommer att behandlas så snart vi har mottagit det returnerade paketet.
✓ TUSENTALS NÖJDA KUNDER
✓ ENKEL ÅTERBETALNING
✓ SUPPORTDAG OCH NATT